loading...
وبلاگ شخصی shekoofe jbn
shekoofe بازدید : 77 شنبه 1392/11/19 نظرات (0)

 

سلام دوستان خوب هستید

در ابتدا تشکری میکنم بابت انتخابتون و قابل دونستن رمان من برای مطالعه

امیدوارم مطالعه ی این رمان شما رو سرگرم و نظرات و انتقادات شما قلم من رو پخته تر کنه

رمان هوای دونفره اولین رمانی هست که من نوشتم و حدود 2 سال پیش بود که تایپ این رمان رو آغاز کردم و یک سال و خورده ای میشه که تمومش کردم و هیچ قصدی برای منتشر کردنش نداشتم ولی به تشویق دوست عزیزم دلارام تصمیم گرفتم برای سنجیدن نگارش خودم هم که شده این رمان رو در سایت ها منتشر کنم...

و مدتی پیش رمانم رو با کمی ویرایش توی سایت نودهشتیا قرار دادم و کم کم و به مرور در برخی وبلاگ های شخصی و سایت های دانلود و مطالعه ی آنلاین رمان پخش شد.

و من از این موضوع بسیار خوشحال شدم.

میدونم توقع زیادیه که رمان غیر حرفه ای من طرفدارای زیادی پیدا کنه و تعذاذ دانلودش چهار رقمی بشه من به همون 100 تا لایکی که توی نگاه دانلود خورده قانعم. ولی من میتونم با یاری شما عزیزان قلمم رو حرفه ای تر و پخته تر کنم تا حاصل رمان ها و داستان هایی جذاب تر و حرفه ای تر بشه و در اونجا توقع لایک های بیشتری رو داشته باشم.

خوشحال میشم بعد از خوندن این رمان اگر مشکلی توی قلمم میبینید تذکر بدید و اگر هم از نظرتون نگارشم اِی بدک نیست و میتونم به نویسنده گی ادامه بدم بهم اطلاع بدید.

همتونا دوست دارم با سپاس

خیلی دیگه حرف زدم برم سراغ توضیحی درباره ی رمان:

نه میتونم بگم داستانم متفاوته و نه میتونم بگم کاملا تکراری و کلیشه ایه(البته از نظر خودم نظر شما قابل احترامه)

رمان من از اتفاقات روزمره ی جامعه منشأ میگیره

اکثر اوقات رمان ها و داستانک ها درباره حوادث و مشکلات جامعه در زمان نویسنده ست....و رمان من هم از این قاعده مستثنی نیست.

ژانر رمان:عاشقونه

داستان از زبان:شخصیت های اصلی

تعداد صفحه ات: 172

داستان زاده ی تخیل نویسنده ست و هر گونه تشابه شغلی و یا اسمی به صورت تصادفی بوده.

و دیگه توضیحی نمونده که بخوام بدم شاد پیروز و موفق باشید

 در پناه حق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در اینجا منم و رمان هامو دلنوشته هام...بعضی مواقع هم تقلبی از بقیه سایت ها :دی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 4,914