loading...
وبلاگ شخصی shekoofe jbn
shekoofe بازدید : 55 جمعه 1392/11/18 نظرات (9)

سلام به وبلاگ من خوش آمدید از این که منت گذاشتید و از وبلاگ من دیدن میکنید کمال سپاس رو دارم. امیدوارم که وبلاگم براتون سرگرم کننده واقع بشه.

من به عنوان یک جوجه نویسنده رمان های خودم رو در کنار دلنوشته ها و یا داستانک هایی که مینویسم در وبلاگ میذارم ولی چون اینطوری وبلاگ خیلی خلوت میشه بعضی مواقع هم یه تقلب هایی میکنم...

و داستانک یا متنی رو که از نظرم زیبا و جذاب بود رو در وبلاگ قرار میدم

یه توضیحی هم درباره ی رمان هام میدم...ژانر رمان های من عاشقونه و اجتماعی هستش و تا جایی که بتونم هم پایان همه ی رمان هام خوش خواهد بود من خودم به شخصه از رمان های پایان بد زیاد خوشم نمیاد...چون این عقیده رو دارم ما توی زندگی خودمون مشکلات به حدی داریم که دیگه توی دنیای مجازی و داستان ها هم بخوایم غم بخوریم...پس همیشه رمان هام تا جایی که امکان داشته باشه پایان خوشه. و یک درخواست کوچک از عزیزان خواهش مندم که داستان رمان و یا هر چیز دیگر در این وبلاگ که به قلم این بنده ی حقیر بوده رو در صورت علاقه برای کپی کردن اول با نویسنده که خودم باشم هماهنگ بشه.

جا داره یکباره دیگه در اینجا ازتون تشکر کنم بابت این که از وبلاگم دیدن میکنید و امیدوار باشم که رمان های هر چند غیر حرفه ای من توجه شما عزیزان رو جلب کنه.

موفق و پیروز باشید یاحق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماندانا15 در تاریخ 1392/12/17 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

سیلاممممممم شوکووو.خوبی عجیجم؟؟وب قبلیم که به لطف دوستان گلم هک شد،بیخیش شو،به وب جدیدم یه سربزن خوشحال میشم.ملسیشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : حتما عزیزم

این نظر توسط kamran در تاریخ 1392/11/23 و 21:25 دقیقه ارسال شده است

سلام میخوام بدونی که رمانتو خوندم،عالی عالی عالی عالی بود به خدا تعریف الکی نمیکنم شکوفه جان،من خیلی رمان خوندم ولی این یکی فرق داشت خیلی حرفه ای و کامل بود.تبریکککککککککشکلکشکلکشکلک
پاسخ : جدی؟؟؟!!!! این از لطف زیادته کمران جان ولی من خودم فکر میکردم رمانم خیلی ناپخته و غیر حرفه ایه و این از خام بودن قلمم منشأ میگیره...هیچ وقت فکر نمیکردم یه کسی که رمان خونه و رمان های زیادی رو مطالعه کرده همچین تعریف و تمجید ی از رمانم بکنه واقعا مرسی بهم اعتماد به نفس دادی برای کار های بعدیم انشاالله

این نظر توسط kamran (kami 1995) در تاریخ 1392/11/20 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

سلامی دوباره شکوفه جان خیلی دوست دارم عضو وبلاگت بشم ولی نمیشه اخطار میده نام کاربری را صحیح وارد کنید؛بگو چه کار کنم شکلک
پاسخ : سلام کامی جان نام کاربری باید بدون فاصله و انگلیسی وارد بشه اگه بازم مشکلی بود بهم بگو.

این نظر توسط kami 1995 در تاریخ 1392/11/20 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

سلام امیدوارم خوب باشی وبت و همچنین رمانت عالیه تبریک شکوفه جان
پاسخ : مرسی شما لطف داری

این نظر توسط نادرpoull filix در تاریخ 1392/11/20 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

سلام اجی شکوفه دستت درد نکنه وبلاکت حرف ندارهشکلک
پاسخ : مرسی داداش نادر ممنون تو هم به من خیلی لطف داری

این نظر توسط خان روم در تاریخ 1392/11/19 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگت عالی بود گلم
پاسخ : مرسی ممنون

این نظر توسط ماندانا15 در تاریخ 1392/11/19 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام شکوفه جونمممممممم.رمانت که حرف نداره.بازم بنویس.موفق باشیشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عاشقتم مرسی گلم هندونه هم کمتر بذار زیره بغلم از دست تو دیسک کمر گرفتم

این نظر توسط صادق در تاریخ 1392/11/19 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

سلام شکوفه جان از وبلاگت دیدن کردم عالی هستششکلک
پاسخ : مرسی

این نظر توسط ماندانا15 در تاریخ 1392/11/19 و 0:59 دقیقه ارسال شده است

سلام شکوفه.خوبی؟وبت خیلی قشنگه درضمن رمانتم که حرف نداره .موفق باشیشکلک
پاسخ : مرسی گلم لطف داری یکم فکر کمرم هم باش با این هندونه هایی که میذاری زیره بغلم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
در اینجا منم و رمان هامو دلنوشته هام...بعضی مواقع هم تقلبی از بقیه سایت ها :دی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 4,915